Чиновники й туроператори півострова хочуть позбавити Крим синоніму пляжного туризму і розпочати пропаганду бренду ефективної української оздоровниці.
Саме такий акцент зможе вирішити проблему сезонного заповнення і повернути Криму імідж лікувального курорту. Нерозвинена інфраструктура і низька якість сервісу вже даються взнаки. Цьогорічний сезон був провальним. І вперше за багато років за круглим столом зібрались медики, туроператори і журналісти. Всі погоджуються, що Крим слід перепозиціонувати. Трансформувати його з пляжного регіона на оздоровчий. Для цього на півострові є все – від унікальних природних факторів до високотехнологічних оздоровчих методик.
Термін «відновлювальна медицина» з'явився у світі 20 років тому. Здоров'я повертає не окрема процедура, а комплекс програм. Для їхньої реалізації - найкраще санаторно-курортне лікування. Крим для цього має і унікальні природні ресурси, і лікувальні бази. А медики тут розробили програми не лише для лікування окремих захворювань, а й для вікових груп. Проте, їхні методи малозапитані. Одна з причин — українці надають перевагу лікуванню пігулками.
Фідель Суботін, асистент кафедри фізіотерапії Кримського медичного Університету: «Люди, задурены фармоцевтической рекламой волшебной таблетки. И соблюдение принципов и правил здорового образа жизни отошло на второй план. Человек думает, что он заработает деньги, заплатит большие деньги за волшебную таблетку и компенсирует все те недочеты, будь то диеты, подвижность, и все будет нормально. На самом деле это абсолютно не так.»
Інша причина – у людей мало інформації про можливості кримських оздоровниць. Керівники готелів і санаторіїв не вкладають грошей в рекламу медичної складової відпочинку. Поки кримчани йшли простою дорогою – заробляли лише на пляжах та сонці, піднімаючи максимально ціни. Відновлювати ж здоров'я медики рекомендують і восени та навесні. Санаторії мають працювати цілий рік. Але в цьому вітчизняні туроператори не зацікавлені - бо обмежені фінансово. Та й найновітніші медичні розробки також потребують витрат .
Андрій Пилов, керівник кримської туристичної компанії: «Мы готовы его нести, для этого есть все каналы. Но он должен быть адаптирован до конечного потребителя. Можно создать замечательный прибор, или замечательную идею, но когда ее сложно объяснить, в этом есть определенная сложность.»
Проблема сезонної роботи оздоровниць - маркетингова, кажуть фахівці. Поки ж медики і туроператори працюють кожен за себе. Тому й вирішили створити нову асоціацію, яка і пропагуватиме відновлювальне лікування. Бо воно єдина альтернатива сучасній медицині, якій вигідна не здорова, а хвора людина.
Источник http://www.tourua.com |
|